Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:953361
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Datu apstrāde un secinājumu veikšana ir pēdējais posms pētījuma veikšanā. Izpētītos datus nepieciešams pārvērst noderīgā informācijā. Šo datu atkodēšanas procesā nepieciešams pieiet ar kritisku skatu, dēļ iespējamajām kļūdām datos. Datu normalizēšanas procesā pētnieks pieņem, ka visi respondenti lieto vienādu vērtību skalu, lai dati būtu salīdzināmi savā starpā. Ja pētniekam ir labs iemesls pieņemt to, ka dažādu kultūru atbildes sakrīt, tad šie efekti var tikt veidoti un salīdzināti pēc viena standarta. Datu interpretēšana, kas savākti no dažādām valstīm, ar augstu kultūras izpratni ir svarīga iezīme, jo tādējādi pastāv bīstamība, ka dēļ dažādajām kultūru atšķirībām šie dati var izrādīties nederīgi vai maldinoši. Pētījuma mērķis ir beigās iegūtos datus prezentēt, un paskaidrot kāpēc šie dati ir tieši tādi kādi tie ir. Kādā veidā tika izvirzītā problēma risināta un atrisināta. Prezentācijai jābūt viegli saprotamai, kā arī detalizētai, lai varētu galveno saprast. Tāpat beigās nepieciešams beigu kopsavilkums par pētījumu un tā nozīmi un ietekmi nākotnē, kā arī secinājumam, kas iegūts .
Centralizētie pētījumi tiek veikti ciešā saistībā ar uzņēmumu, kas to pārvalda. Šāds pētījums apraksta ikvienu biznesa vienību uzņēmumā un ārpus tā. Šāda veida pētījumi raksturīgi augsti centralizētām kompānijām, kā Procter&Gamble. Decentralizēti pētījumi tiek veikti daudz plašākā kontrastā ar ne tik spēcīgi noteiktām vadlīnijām un kontroli no uzņēmuma puses. Priekšrocības: daudz labākas zināšanas par tirgus dabu, daudz lielāka tirgus atšķirību apzināšanās, lielāks potenciāls pār pētījuma ieviešanas kontroli. Bet trūkumi varētu būt neefektīva komunikācija ar galveno uzņēmumu, kā arī informācijas salīdzināmības trūkums dažādos pētījumu projektos .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/953361

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties