Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:865334
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Idejas pamatā ir tas, ka mātes Londonā nav atšķirīgas no mātēm Tokijā, tāpēc bērnu aprūpes pētījumi var būt vienādi visā pasaulē. Ekspertu grupa tādejādi var koordinēt globālus pētījumus.
Uzņēmumi, kas decentralizē vadības lēmumu pieņemšanu, īpaši tie, kas deleģē taktisku lēmumu pieņemšanu lokālām organizācijām, labprāt izmanto decentralizētu mārketinga izpēti. Decentralizētas mārketinga pētniecības priekšrocības ir šādas:
• dziļākas jeb labākas zināšanas par tirgiem;
• labāk novērtētas tirgus atšķirības;
• potenciāli labāka kontrole pētījumu īstenošanā.
Piemēram, Danone, ir izveidojusi izpētes ekspertu tīklu jeb mārketinga komandas dažādās valstīs. Kopumā, ieskaitot pētīšanas vadītājus un izpildītājus, sastāv no apmēram 24 cilvēkiem pa visu Eiropu, ASV, Honkongu un Jaunzēlandi. Viņu loma ir palīdzēt mārketinga vadītājiem ar savām ekspertu zināšanām lai pieņemtu labākus lēmumus. Koordinācija un mācīšanās notiek starptautiskās tikšanās, kur tiek apmainīta pieredze starp mārketinga pētīšanas personālu un starptautiskām izpētes aģentūrām.
Ir šādi iespējamie trūkumi:
• neefektīva komunikācija ar uzņēmumu;
• informācijas salīdzināmības trūkumi dažādos izpētes projektos.
Tiekot galā ar grūtībām, centrālā koordinācija ir noderīga, lai nodrošinātu izpētes mērķu saskaņotību. Centrālā izpētes koordinācija ir saistīta ar augstām izmaksām un vairākām aizkavēšanām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/865334

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties