Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:914667
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Darba autore uzskata, ka sociālo mēdīju ietekme uz jauniešiem ir ļoti liela, to pierāda gan statistikas dati, gan interneta vidē atrodamie pētījumi. Cik katrs no jauniešiem tic, vai pievēršas saņemtajai informācijai, ir vairāk atkarīgs no paša cilvēka audzināšanas, ģimenes uzmanības, pedagogu sniegtās informācijas. Neviens jau nesaka, ka viss, kas tiek pasniegts sociālo medīju vidū ir aplams un nepareizs, bet dažkārt iegūtos jaunumus būtu nepieciešams „izfiltrēt”, padomāt, ieklausīties citu viedoklī, pirms pieņemt lēmumu par attiecīgu rīcību.
Bieži vien jauniešiem ir noraidoša attieksme pret vispārpieņemtām, sabiedrībai nozīmīgām vērtībām, viņi kritiskāk nekā citi vecumposmi vērtē gan sevi, gan arī apkārtējos cilvēkus. Viņu vērtību veidošanā piedalās gan vecāki, gan vienaudži, gan arī plašsaziņas līdzekļi un skola. Pusaudži cenšas saprast un nostiprināt domas par to, kas viņi ir paši un kas notiek viņiem apkārt. Jauniešu vecumposms ir “dots”, lai eksperimentētu un pārbaudītu sevi dažādās sociālās lomās, vienlaikus tomēr paturot arī vēlmi būt individuālistam un tomēr piederēt kādai grupai. Šajā laikā viņiem veidojas uzticēšanās pasaulei, pusaudži meklē cilvēkus un idejas, kam ticēt un uzticēties, viņiem ir svarīgi atrast savu identitāti un ticības.
Tas, cik ļoti mediji ietekmē cilvēka uztveri, vēl joprojām nav pilnībā skaidrs, tomēr vairākas masu komunikācijas teorijas joprojām uzskata, ka tieši mediji (arī sociālie) konstruē mūsu zināšanas par sabiedrību un apkārt notiekošo, ko apliecina arī mediju realitātes teorijas.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālo mediju iedarbība uz jauniešu auditoriju”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/914667

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties