Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:280188
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tiek izmantota intensīvā sadale, jo ražotājs pārdod preci gan vairumtirgotājiem, gan mazumtirgotājiem, tā pēc iespējas plašāk aizpildot tirgu. Prece tiek piedāvāta pēc iespējas vairākās vietās, kur patērētājs varētu to meklēt. Reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzņemas ražotājs, jo mazumtirgotāji nav gatavi maksāt par reklāmu precei, ko pārdot konkurenti.
Sadales kanālu veidu un garumu ietekmēja šādi faktori:
Tirgus faktors:
prece ir samērā dārga, tādēļ to pirks cilvēki ar vidēji augstiem un augstiem ienākumiem.
prece nav ikdienas, tādēļ cilvēks to pirks aptuveni reizi 2-4 gados, kārtīgi apsverot šo pirkumu.
veikali koncentrēti lielākajās Latvijas pilsētās, uz internetveikaliem tas neattiecas, jo preces var apskatīt un pasūtīt jebkurā vietā, kur pieejams internets – un piegāde notiek visā Latvijas teritorijā (par un bez maksas).

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties