Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:811996
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Gruninga ligzdu modelis
Pirm ā ligzd a – individuālā uzvedība un komunikācijas efekti (ar indivīda uzvedības palīdzību nosaka publikas uzvedību un attieksmi ) ;
Otrā ligzda – publikas , kas ir saistītas ar organizāciju un k as nav saistītas ar organizāciju .
Trešā ligzda - k opien a/as var pārklāt gan publiku ligzdu, gan psihografikas un dzīves veidu ligzdu .
Ceturtā ligzda - psihografika, dzīves veidi, subkultūras un sociālās attiecības reprezentē iedzīvotāju segmentus, kas ir sagrupēti pēc psiholoģiskām un sociālām pazīmēm .
Piektā ligzda - ģedomografika ;
Sestā ligzda - demogrāfiskās , sociālās kategorijas ; ligzda pārklājas ar augšējo un apakšējo ligzdu .
Septītā ligzda - aptver gandrīz visu sabiedrību, tāpēc tām ir ļoti minimāla loma sabiedrisko attiecību procesā .

Individuālā uzvedība un komunikācijas efekti Attieksme
Segmentē ņemot vērā vajadzības, motivāciju, attieksmi, jūtas, atpazīšanu - spēju izskaidrot rīcību noteiktā situācijā. Cilvēki ar līdzīgu attieksmi tiek grupēti vienā grupā. Izmanto asimetriskajā
komunikācijā.
Situācijas koncepcija. Notikums.
Politiska vai sociāla problēma, kas rada konfliktu.
Mainīgie, kas nosaka cilvēka komunikācijas procesu un uzvedību konkrētajā situācijā.
1. Problēmas atpazīšana - rodas no situācijas, sistēmas vai izpratnes trūkuma
2. Iesaistes līmenis – par cik nozīmīgu publika uzskata šo problēmu. Mērot iesaistes līmeni cilvēkus iedala aktīvajos un pasīvajos. Iesaistes līmenis kā kognitīvā situācijas uztvere.
Iesaistes tipi : iekšējais ( situācija ietekmē cilvēka ego, personiskās intereses)
Ārējais – (cilvēks jūtas iesaistīts, visas sabiedrības problēma)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību publikas segmentācijas principi, metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/811996

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties