Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:204873
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ir trīs starptautiski atzītas sabiedrisko attiecību (turpmāk tekstā SA) definīcijas:
Pirmā no tām ir Sabiedrisko attiecību institūta (Lielbritānijā) dotā definīcija, kurā SA tiek formulētas kā plānoti un pastāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju.
Savukārt ASV Sabiedrisko attiecību asociācijas definīcijā ietverta doma, ka SA palīdz daudzpusīgai un plurālistiskai sabiedrībai pieņemt lēmumu un darboties efektīvāk, sasniedzot savstarpēju sapratni starp sabiedrības grupām, uzņēmumiem un organizācijām. SA palīdz harmoniski apvienot privātas un sabiedriskas intereses.
Trešā starptautiski atzītā SA definīcija ir, ka SA ir māksla un sociāla zinātne, kuras mērķis ir analizēt tendences, paredzēt to sekas, konsultēt uzņēmumu vadītājus un īstenot ieplānotās darbības programmas, kas kalpo gan uzņēmuma, gan sabiedrības interesēm.
Sabiedriskās attiecības ir arī vadīšanas process, kā mērķis ir sasniegt un uzturēt saskaņu un pozitīvu uzvedību starp sociālajām grupām. Tās fundamentālā atbildība ir uzbūvēt un uzturēt organizācijā viesmīlīgu vidi.
Sabiedriskās attiecības galvenās funkcijas ir:
-paaugstināt un uzturēt uzņēmuma, organizācijas vai pasākuma caurskatāmību un sabiedrisku atpazīstamību;
-palīdzēt sabiedrībai ieraudzīt uzņēmumu kā industrijas līderi;
-paaugstināt paša uzņēmuma, tā produktu un pakalpojumu atpazīstamību;
-palīdzēt celt un uzturēt uzņēmuma vērtību un tēlu;
-atbalstīt un organizēt dažādus projektus, kas ienes naudu uzņēmumam;
-atbalstīt uzņēmumu krīzes situācijā un jebkādā negatīvas publicitātes gadījumā;.
-sniegt morālu atbalstu un palīdzību saistībā ar darbinieku pieņemšanu un atlaišanu no darba.

Sabiedriskās attiecības ir stratēģiska vadības funkcija, kas palielina uzņēmuma pievienoto vērtību, uzlabojot uzņēmuma reputāciju.
Sabiedriskās attiecības ir informācijas plūsma starp uzņēmumu un cilvēkiem, tādējādi saglabājot atgriezenisko saiti. Pateicoties sabiedriskajām attiecībām uzņēmums var uzzināt patērētāju viedokli par saviem produktiem. Sabiedriskās attiecības tiek uzskatītas arī par ieguldījumu uzņēmuma nākotnē, jo veiksmīga SA kampaņa ilgāku laika posmu paliek cilvēku atmiņās.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedriskās attiecības un tirgvedība - kopējais un atšķirīgais”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/204873

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties