Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:638820
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rāmis un nesošā virsbūve   
  Priekšējā ass   
  Automobiļa ass   
  Prieksējā tilta centrālās eļļošanas sistēma   
  Riepas   
Darba fragmentsAizvērt

Rāmis ir pamats, uz kura nostiprina visus agregātus un virsbūvi. Rāmis sastāv no divām gareniskām sijām, kas savā starpā savienotas ar vairākām šķērssijām. Vietās, kur darbojas vislielākās slodzes, rāmja siju šķērsgriezumā palielina; lai palielinātu rāmja izturību un stingrību, iebūvē X veida šķērsijas piemēram (ZIL-111) vai izgatavo x veida rāmjus (“Čaika”).
Daudziem vieglajiem automabīļiem rāmja nav; rāmja uzdevumu šajos automabīļos izpilda virsbūve, kuru mēdz saukt par nesošo virsbūvi. Automobīļa konstrukcija ar šādu virsbūvi ir pietiekami stingra un izturīga, tā ļauj samazināt automobīļa svaru un augstumu. Virsbūvi izgatavo no tērauda loksnēm: virsbūves detaļas sametina. Dzinēju, sajūgu, pārnesumu kārbu, radiatoru un priekšējo atsperojumu piestiprina pie divām īsām gareniskām sijām, kuras ar bultskrūvēm ir pievienotas virsbūves grīdai (M-21 “Volga” u.c.).
Autobusā ZIL-127 rāmja vietu izpilda pilnmetāla virsbūves apakšējā daļa (pamatne). Pamatni izgatavo no presētim dūralumīnija profīliem (leņķiem, dubult T sijām un T profīla sijām), kurus sakniedē atsevišķos mezglos. Ārējo sienu apdarei izmanto rievotas dūralumīnija plāksnes, bet iekšējo sienu apdarei – karkasa kartonu. Priekšējās un pakaļējās daļas, kā arī jumta vidus daļu – no dūralumīnija loksnēm (no ārpuses) un karkasa kartona (no iekšpuses).

Priekšējā ass.
Automobīļos ar atkarīgu riteņu atsperojumu priekšējā ass pagatavota no dubulta T profīla tērauda sijas, kuras abos galos ir urbumi tapas ievietošanas; riteņu grozāmo asu dakšveida galus pievieno priekšējai sijai ar tapu palīdzību. Starp sijas galu 12 (101. Zīm.) un grozāmās ass dakšas 10 apakšējo galu ievieto rites gultni 13. Priekšējie riteņi brīvi griežas koniskos rullīšu vai radiālos lodīšu gultņos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ritošā daļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/638820

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties