Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:807730
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās uzņēmumu un organizāciju reputācija ir kļuvusi par nozīmīgu faktoru, kas lielā mērā nosaka klientu izvēli par labu konkrētās vai citas kompānijas produktiem un pakalpojumiem. Uzņēmuma tēla veidošana ir viena no no sabiedrisko attiecību galvenajiem uzdevumiem. Ikvienu uzņēmuma vadītāju interesē un satrauc mediju attieksme pret uzņēmumu. Pozitīvas attiecības ar masu medijiem sekmē labas reputācijas nostiprināšanos.1 Tēla veidošana ir situatīva, un tēla galvena funkcija – būt aizvietotājam. Tēls ir spēcīgs instruments mediju rokās, tāpēc ir svarīgi to uzturēt, nepieļaujot kļūdas, jo tiklīdz sabiedrisko attiecību speciālists pieļaus kļūdu tēla veidošanā, medijs to var pavērst pret uzņēmumu, tādējādi sabiedrībai pasniedzot šo „viltus ideju”, par sliktu uzņēmumu ar nepiedodami sabojātu tēlu, jo ir zināms, ka sabiedrība nepiedod tādas kļūdas, mēs vienēmēr atceramies, šos spilgtos, interesantos, bet sliktos notikumus, jo tieši sliktā informācija visātrāk izplatās „no mutes mutē”.
Proti, reputācija ir kļuvusi par vienu no vērtīgākajiem jebkura uzņēmuma vai organizācijas īpašumiem un ieguvumiem, reputācija ir jāsaudzē un „jākopj”, kā jebkas cits, kas pieder uzņēmumam. 21. gs straujajā un neparedzamajā biznesa un informācijas vidē, piemēram, ekonomiskās krīzes laikā, kuru uz priekšu virza dažādi notikumi un darbības, noturīgas reputācijas izveide un uzturēšana uzņēmumam nekad nav bijusi tik būtiska kā tagad. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reputācijas mērījums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/807730

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties