Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:768561
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Zīmolu tēla teorija.
Šī teorija parādījās 20.gadsimta 60-tājos gados ASV, līdz ar televīzijas reklāmas strauju attīstību. Saskaņā ar zīmolu tēla teoriju informācija tiek uztverta emocionāli. Kontakts ar auditoriju tiek veidots un nodrošināts ar vizuālo simbolu palīdzību, nevis ar vārdu palīdzību. Ar citiem vārdiem, zīmola tēls ir koncentrēta sajūtu izteiksme.
Piemērs: Tirdzniecības zīmols „Pepsi-Cola” izpētīja, ka produkta mērķauditorija ir pārsvarā jaunieši, kuri maz lasa un daudz skatās televīziju, tātad tiem ir tuvākā vizuālā informācija. Bija izveidota šāds reklāmas klips: ekrānā redzama liela atvērta „Pepsi-Cola” pudele, uz kuras ir kondensēta mitruma pilieni; aiz kadra ir dzirdamas malka skaņas. Reklāmas kampaņas lozungs bija: „Jaunā paaudze izvēlās „Pepsi””.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties