Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:847513
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  SITUĀCIJAS ANALĪZE    3
  VIDES IZPĒTE UN ANALĪZE    3
  PROBLĒMU UN IESPĒJU ANALĪZE    4
  REKLĀMAS STRATĒĢISKIE LĒMUMI    5
  REKLĀMAS MĒRĶU NOTEIKŠANA    5
  MĒRĶAUDITORIJU IZVĒLE    5
  KAMPAŅAS KOMUNIKATĪVIE MĒRĶI    5
  PRODUKTA KONKURĒTSPĒJĪGO RAKSTURLIELUMU NOTEIKŠANA    6
  PRODUKTA REPUTĀCIJAS UN RAKSTURĪGO ĪPATNĪBU APZINĀŠANA    7
  PRODUKTA POZICIONĒŠANA    7
  RADOŠAIS PLĀNS    7
  MEDIJU PLĀNS    8
  ĪSTENOŠANA    8
  LAIKA PLĀNS    9
  IZMAKSAS    9
  IZVĒRTĒŠANA    10
  BUDŽETS    10
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Rietumu valstīs vārdi health food shop (veselīgās pārtikas veikals) cilvēkiem pazīstami jau vairākus gadu desmitus un nozīmē īpašu veikalu, kurā vienuviet atrodams viss, kas saistīts ar videi draudzīgu, ekoloģiski tīru un veselīgu dzīvi. Gan bioloģiskajās saimniecībās audzēta pārtika, gan pilnībā dabīga kosmētika un tīrīšanas līdzekļi, vitamīni, zāļu tējas, noderīgas grāmatas.
Biotēka ir pirmais šāds ekoloģisko izstrādājumu veikals Latvijā, kurš visplašākajā izvēlē piedāvā gan bioloģiskajās saimniecībās audzētu pārtiku, gan vitamīnus un zāļu tējas. Veikalā pieejama arī kosmētika, kas izgatavota tikai no dabīgām vielām, kā arī videi draudzīgi mazgāšanas un tīrīšanas līdzekļi, higiēnas preces, aromaterapija un uztura bagātinātāji. Īpaša uzmanība pievērsta tam, lai ikviena Biotēkas plauktā esošā prece būtu veģetāra un ražota, saudzējot dabu un dzīvniekus, kā arī efektīva un droša lietojot.
Mājīgajā veikaliņā īsta koka plauktos rindojas pazīstamu un uzticamu firmu izstrādājumi – kā Urtekram, Weleda, John Masters Organic ķermeņa kopšanas līdzekļi, Logona Naturkosmetik dekoratīvā kosmētika – piemērota arī cilvēkiem ar jutīgu ādu, Rapunzel un Allos biopārtika, Sodasan videi draudzīgie mazgāšanas līdzekļi. Visi - dabīgi pēc būtības, ne tikai nosaukuma: pilnībā no ekoloģiski audzētiem augiem; pasterizēti, nevis piebāzti ar konservantiem; ar ēterisko eļļu vai garšaugu piešķirto smaržu, nevis sintētiskiem to atdarinājumiem.
Starp desmitiem zobu pastu, 30 veidu šampūniem, 60 dažādām tējām, padsmitiem sulu, mērču un putraimu ikviens var atrast to, kas patiks vislabāk.
Pirmais Biotēkas veikals Latvijā tika atvērts 2005.gada vasarā Rīgā, Cēsu ielā 12. Šobrīd Rīgā tādi ir pavisam četri un visplašāko preču klāstu piedāvā iepirkšanās centrā Sky&More.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1123509
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņas plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/847513

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties