Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:140283
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Citādāk ir ar masveida komunikāciju. Masveida komunikācija ietver informācijas izplatīšanas līdzekļus, kuri sniedz informāciju bez personīgo kontaktu un atgriezenisko saišu izmantošanu.
Pie masveida komunikācijām pieder masu mediji (avīzes, žurnāli, radio, televīzija), uzskatāmie līdzekļi (plakāti, plāksnes, izkārtnes), speciālie līdzekļi (telpas noformējums, labvēlīgas vides veidošana) un īpaši pasākumi (preses konferences, svinīgi pasākumi, atklāšanas ceremonijas).
Vēl vajag atcerēties, ka katram ziņojumam ir ļoti svarīgas trīs īpašības. Pirmkārt, profesionālisms ziņojumu izplatīšanas jomā nozīmē ziņotāja kompetenci par iztirzātajiem jautājumiem. Otrkārt, apzinīgums nozīmē, cik lielā mērā ziņojumu avots ir objektīvs un patiess. Treškārt, pievilcīgums ir labvēlīgs iespaids par ziņojuma avotu, pateicoties cilvēciskām īpašībām. Trīs tādās īpašības nosaka ziņojuma kvalitātes līmeņi.
Tomēr, ar iepriekš minētiem procesiem, mārketinga komunikāciju sistēmas plānošana un veidošana vēl nav pabeigta. Pēc ziņojuma izplatīšanas ir jānosaka komunikācijas efektivitāte, jānovērtē komunikācijas rezultāti un jāsalīdzina tie ar plānoto. Ar citiem vārdiem, jāveic plaša rezultātu izpēte.3

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1232293
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas attīstības sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/140283

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties