Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:801229
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā darbojas gan vietējās aģentūras, gan arī starptautisko reklāmas aģentūru tīklu filiāles.
Ņemot vērā Latvijas reklāmas tirgus samērā īso vēsturi un lielumu, kvalitatīvā attīstība notiek. Reklāmdevēju, mārketinga pusē pieaug profesionalitāte. Protams, jāuzsver attīstība, kas ir interaktīvajā segmentā, kas ir un būs būtiska nākamos divus - trīs gadus uz priekšu.
Klasiskā izpratnē reklāmas aģentūra veido saturu, reklāmas produktu un mediju aģentūra nodarbojas ar tās izvietošanu, plānošanu un pirkšanu. Taču tā robeža ir diezgan izplūdusi, jo ir klienti, kuriem reklāmas aģentūra ir tas centrs, kas veido mārketinga plānu un komunikācijas stratēģiju, citiem klientiem to veido mediju aģentūras.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas aģentūru būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/801229

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties