Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:779175
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jaunu produktu veidi
Lai gan katru gadu pirmo reizi tiek piedāvāti tūkstošiem jaunu produktu, mazāk nekā 10% no tiem ir patiešām jauni un inovatīvi. Ir iedalītas sešas jaunu produktu kategorijas:
• Pasaulē jauni produkti. Inovatīvi produkti, kas rada pilnīgi jaunu tirgu.
• Jaunas produktu līnijas. Jauni produkti, kas dod iespēju uzņēmumam pirmo reizi ienākt jau esošā tirgū.
• Esošu produktu uzlabojumi un izmainīti esošie produkti. Jauni produkti, kas sniedz uzlabotu veikumu vai lielāku uztverto vērtību, aizvietojot esošos produktus.
• Pārpozicionēšana. Esošie produkti, kas ir vērsti uz jauniem tirgiem vai tirgus segmentiem.
• Cenu samazināšana. Jauni produkti, kas sniedz līdzīga līmeņa veikumu par zemāku cenu.
Pasaulē jaunu produktu kategorija ietver vislielākās izmaksas un risku, jo šie produkti ir jauni gan uzņēmumam, gan tirgum, tādējādi nav iespējams būt drošiem par patērētāju pozitīvu reakciju. Tieši tādēļ lielākā daļa jaunu produktu ieviešanas aktivitāšu ir esošo produktu uzlabošana.
Jauni produkti ir neveiksmīgi lielā skaitā gadījumu. Daži no jaunu produktu neveiksmju iemesliem ir: augsta līmeņa vadītājs virza sev patīkamu ideju, neskatoties uz negatīviem tirgus pētījumu secinājumiem; ideja ir laba, bet tirgus izmērs tiek pārvērtēts; produkts nav labi izveidots; produkts tiek nepareizi pozicionēts, neefektīvi reklamēts vai tam ir noteikta pārāk liela cena; produkta attīstīšanai nepieciešamās izmaksas ir lielākas, nekā plānots; konkurenti darbojas aktīvāk, nekā iepriekš paredzēts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1313385
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts un produkta elementi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/779175

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties