Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:281454
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmai nepieciešams uzstādīt mērķi, kāda tā būs. Informatējoša reklāma dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāieveido primārais pieprasījums pēc produkta. Pārliecinošā reklāma kļūst svarīga stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kad par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot kopējā preču masā izlases pieprasījumu pēc kādas preces. Bieži reklāmas ir salīdzinošs raksturs, kad akcentē kādas preces priekšrocības. Atgādinoša reklāma ir sevišķi nepieciešama preces brieduma stadijā, kad pircēja atmiņā jāsaglabā šīs preces pievilcīgās īpašības .
Reklāmas izmaksas ietekmē dažādi faktori. Produkta dzīves cikla posms. Jauno produktu ieviešana tirgū saistīta ar samērā lielām reklāmas izmaksām, jo ir jāinformē par to īpašībām, priekšrocībām, jāpārliecina patērētājs to patērēt. Produkta raksturojumi. Jo vairāk tirgū ir līdzīgu produktu, jo vairāk līdzekļu jāplāno reklāmai, un pretēji. Tirgus daļa. Samērā liela uzņēmuma produktu tirgus daļa saistīta ar attiecīgi lielākām izmaksām nekā situācijā ar mazāku tirgus daļu. Konkurences līmenis. Tirgū, kur darbojas samērā daudz konkurentu, citos vienādos apstākļos jāparedz vairāk izmaksu reklāmai, nekā tirgū, kur nav lielas konkurences. Reklāmas izmaksu plānošanas procesā uzņēmumiem labi ir izmantot preču realizācijas apjoma un reklāmas izmaksu savstarpējās atkarības modeļus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1334331
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/281454

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties