Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:760527
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

4. Kādas produkta iesaiņojuma koncepcijas var izvēlēties uzņēmumi?
Iesaiņojums ir ļoti nozīmīgs produkta elements, jo tas uzlabo produkta iezīmes. Galvenais iesaiņojuma mērķis ir pasargāt produktu no ārējās vides ietekmes, un otrādi, taču tam ir arī vairākas papildfunkcijas:
• informācijas sniegšana patērētājiem;
• likumdošanā noteikto prasību nodrošināšana attiecībā uz informāciju par produktu;
• palīdzība, lietojot produktu (atveramie riņķīši skārda kārbu vāciņos).
Kopumā pastāv septiņi gadījumi, kad mārketinga speciālisti tiek iesaistīti iepakojuma izveidē:
1) Jauna produkta vai tā uzlabojuma izlaišana
2) Uzlabot novecojušu/apnikušu iepakojumu
3) Produkta pārpozicionēšana, mainot tā sastāvu un/vai tā funkcionālo vai simbolisko labumu
4) Mērķa tirgus nomaiņa
5) Gadījumos, kad nepieciešams mazināt iepakošanas izmaksas
6) Likumu izmaiņu gadījumā
7) Kad kļūst pieejamas jaunas iepakošanas tehnoloģijas
Izvēloties preces iesaiņojuma veidu, vispirms ir jāizstrādā iesaiņojuma koncepcija, jānosaka, kāda nozīme iesaiņojumam būs attiecīgās preces liktenī. Iesaiņojums var, piemēram, saglabāt kādas noteiktas preces īpašības, celt uzņēmuma prestižu, ar savu neparastumu piesaistīt pircēja uzmanību, un tamlīdzīgi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1327961
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta jēdziens”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/760527

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties