Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:617282
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Norieta stadija: pārdošanas apjomu samazināšanās dēļ tehnoloģiskās attīstības, patērētāju gaumes maiņu un pieaugošo konkurenci. Šie faktori rada pārāk lielu jaudu, zemākas cenas un peļņas samazināšanos. Pārdošanas un peļņas apjomu samazināšanās dēļ daudzi uzņēmumi aiziet no tirgus vai bankrotē. Citi uzņēmumi samazina savu piedāvāto produktu skaitu, pavājina pārdošanas kanālus, samazina reklāmas izdevumus un turpina samazināt cenas. Pastāv piecas norieta stratēģijas: uzņēmums var palielināt savas investīcijas, lai dominētu vai palielinātu savas pozīcijas tirgū; uzņēmuma investīciju līmeņa saglabāšana; uzņēmuma investīciju selektīva samazināšana, atsakoties no neienesīgajām patērētāju grupās, vienlaikus palielinot investīcijas peļņu nesošajās grupās; ražas ievākšana no uzņēmumu investīcijām, lai ātri iegūtu skaidru naudu; atbrīvošanās no biznesa, maksimāli izdevīgi atbrīvojoties no aktīviem. Atbilstošā stratēģija jāizvēlas skatoties no nozares relatīvā pievilcības līmeņa un konkurētspējas. Ražās novākšana sevī ietver produkta vai uzņēmuma izmaksu samazināšanu, vienlaikus mēģinot saglabāt pārdošanas apjomus. Tiek likvidētas R&D izmaksas, investīcijas ražotnē un iekārtās. Uzņēmums var samazināt produktu kvalitāti, pārdošanas personāla skaitu, papildu pakalpojumus un reklāmas izdevumus . …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1334328
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta dzīves cikla posmi, koncepcijas, biznesa attīstības saistība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/617282

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties