Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:915774
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie faktori, kas ietekmē obligāciju piedāvājumu ir:
• Biznesa vides izmaiņas – Ja pieaug kopprodukts, uzlabojas investīciju vide un uzņēmumi ir ieinteresēti attīstīt jaunus projektus un piesaistīt tam papildus finansu līdzekļus. Un, lai šos līdzekļus piesaistītu, uzņēmumi emitē obligācijas, kā rezultātā pieaug obligāciju piedāvājums.
• Samazinoties kopprodukta apjomam, investīciju vide pasliktinās – uzņēmēji vairs nav ieinteresēti attīstīt jaunus projektus un piesaistīt tam papildus finansu līdzekļus. Tāpēc uzņēmumi dzēš emitētas obligācijas un nelaiž jaunas, kā rezultātā samazinās obligāciju piedāvājums.
• Sagaidāmā inflācija - Ja tiek prognozēts, ka pieaugs inflācija, tad uzņēmējiem būs vieglāk atdot aizņemtos finansu līdzekļus, jo inflācijas rezultātā viņu saražotās produkcijas vai pakalpojumu cenas palielināsies. Tas stimulē aizņemšanās procesu, kā rezultātā pieaug piedāvājums.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1243825
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties