Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:645645
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cieša sadarbība starp mārketinga menedžeru un pētnieku ir vajadzīga, lai pārveidot lēmuma problēmu pētījuma problēmā. Piemēram, jaunais produkts ir izlaists tirgū, bet pārdošanas rezultāti ir zem ieplānotiem. Vai vajag mainīt plānu? Vai plāns bija pārāk optimistisks? Vai produktu vajag izņemt no pārdošanas? Vai vajag mainīt kādu no mārketinga mix elementiem? Piemēram, pēc menedžeru domām, jaunā produkta reklāmas kampaņa nebija efektīva. Menedžerim vajag saņemt faktus, kuras apstiprinātu vai noliegtu viņa domas. Tad mārketinga pētījumu problēma būs jaunā produkta apzināšana starp patērētājiem.
Lēmumu problēma ietver to, kas ir jādara. Mārketinga pētījumi var nodrošināt nepieciešamu informāciju lēmumu pieņemšanai, un pētījumu problēma ir noteikt kādu informāciju piegādāt un kā to labāk pasargāt. Tādā noteikšanas procesā pētniekam jābūt pilnīgi skaidrs, kāda ir lēmumu problēma. Nepareiza lēmumu problēmas definēšana ved pie nepareizas pētījumu problēmas definēšanas.
Pastāv dažādas iespējas, kā pārliecināties, ka pētnieks saņēma pareizu lēmumu problēmu. Viena no iespējam ir pētnieka un lēmuma pieņēmēja tikšanās, kur lēmuma pieņēmējs sīki aprakstīs problēmu un informāciju, kura ir nepieciešama. Tad, pētniekam vajag uzrakstīt formulējumu, kā viņš saprot šo problēmu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1231910
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus pētījumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/645645

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties