Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:722286
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Visvairāk integrētās mārketinga komunikācijas var ietekmēt uz diviem pirkšanas procesa posmiem – informācijas meklēšanu un alternatīvu vērtējumu, ar kuriem attiecīgi ir saistīti divi no minētajiem komunikācijas mērķiem – produkta (produkta markas) atpazīstamība un atcerēšanās un attieksme pret produktu (produkta marku). Tāpēc ļoti svarīgi ir noskaidrot kādas jāizvirza prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem un kādas komunikācijas no tiem labāk izvēlēties mērķu īstenošanai.
1.tabulā parādītas izvirzītās prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem, kad komunikācijas mērķis ir nodrošināt produkta (produkta markas) atpazīstamību un atcerēšanos. Atpazīstamības un atcerēšanās nodrošināšana prasa atšķirīgu integrētās mārketinga komunikācijas saturu un arī ziņojuma atkārtojuma biežumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1232600
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties