Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:306151
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lēmumu par adaptāciju ietekmējošie faktori
Plānojot to, kā produkts tiks pārdots ārzemēs, uzņēmumam jāpadomā par trīs faktoru kopām: mērķa tirgus/-i, produkts un tā iezīmes, kompānijas iezīmes (piemēram, pieejami resursi, politika). Lielai daļai uzņēmumu galvenais jautājums, kas saistīts ar adaptāciju ir: Vai pūles ir ieguldīto resursu vērtas- regulējot produkta noietu, izejvielu kontrole, pakalpojumu sniegšana, ieguldītie līdzekļi tirgus izpētes veikšanā. Lielākajai daļai firmu, veicot produkta adaptāciju, izmaksām ir jābūt mērenām. Izmaksas ir mērenas tad, kad adaptācija ir pārdomāta.
Parasti pielāgošanā skar produkta iesaiņojumu, produkta izmēru, marķēšanu, produkta sastāvdaļas un iezīmes, lietošanas instrukciju. Mazākā pakāpē adaptācija skar logo un zīmola nosaukumu.
Nav universāla līdzekļa visu adaptācijas problēmu risināšanai. Vairāki uzņēmumi veido lēmumu un atbalsta sistēmas kā palīglīdzekli produkta adaptācijai, bet daži uzņēmumi izsver katru situāciju atsevišķi. Visiem produktiem ir jāatbilst dominējošiem vides apstākļiem, pār kuriem tirgum nav nekādas kontroles. Tas attiecas uz tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimata apstākļiem tirgū. Pārējie produkta adaptācijas faktori tiek mainīti, lai palielinātu savu konkurētspēju svešā tirgū. Tas tiek sasniegt pieskaņojot konkurētspējīgus piedāvājumus, vadoties pēc pircēju vēlmēm un vajadzībām, kā arī vietējām izplatīšanas sistēmas prasībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1333974
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/306151

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties