Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,48 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,51
Pirkt
Identifikators:860426
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudzi lielie uzņēmumi izmanto standartizētas reklāmas, ka vienlīdz labi darbojas gan Bangkokā, gan Budapeštā, un citus standartizētus virzīšanas elementus, pārdodot standartizētas preces. Piemēram, kompānija „Coca-Cola” savam zīmolam „Sprite” izmanto standartizētu pieeju, lai sasniegtu pasaules jaunatni. Arī kompānija „Gillette”, gandrīz visā pasaulē izmanto vienādus mārketinga elementus virzot tirgū standartizētas preces.
Lai arī uzņēmumiem ir izdevīgi izmantot standartizēšanas pieeju zemāku izmaksu dēļ, tomēr standartizācijai ir pārāk daudz mīnusu, lai to pielietotu bieži. Galvenais trūkums ir tas, ka standartizēta produkcija ignorē to, ka nacionālie tirgi ievērojami atšķiras ar kultūru, demogrāfisko un ekonomisko stāvokli ne tikai starp kontinentiem, bet arī tādās valstu apvienībās ka Eiropas Savienība. Rietumeiropā pārdot standartizētu produkciju standartizēti ir ļoti grūti, jo atšķiras valodas, tradīcijas, mūzikas gaume, uzskati, vērtības un dzīvesstils. Ironiski, bet angļiem ir vairāk kopīga ar otrā pasaules malā dzīvojošajiem Austrālijas iedzīvotājiem nekā kaimiņos esošajiem vāciešiem un francūžiem. Piemēram, trīs Baltijas valstis – Igaunija, Latvija un Lietuva – ir visai tālu no vienota tirgus, jo katrā ir sava atšķirīga valoda, valūta un patērētāju ieradumi. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1246781
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču politika starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/860426

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties