Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:800099
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

iegūt stabilas pozīcijas tirgū produkta kvalitātes ziņā (nosakot samērā augstas cenas – prestiža cenas).”
Manuprāt, parasti uzņēmēji cenu noteikšanas instrumentu izmanto tikai un vienīgi peļņas iegūšanai, saskaitot visas izmaksas un pieliekot klāt noteiktu peļņas procentu, aizmirstot par uzņēmuma stratēģiju un vīziju, kas priekšplānā parasti izvirza preču un pakalpojumu kvalitāti, nevis cenu, līdz ar to bieži vien šāda pieeja nav ilgtspējīga un efektīva uzņēmuma attīstībai, jo cenas, konkurences ietekmē, ir ļoti mainīgs aspekts, kuram ir grūti izsekot līdzi un panākt stabilitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prece un cena”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/800099

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties