Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:993794
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vērtējot alternatīvo informāciju, patērētājs ņem vērā vairākus faktorus.
Pirmkārt, cilvēks doma par objektīvām produkta īpašībām. Pie tādām īpašībām pieder izmērs, funkcijas, kvalitāte un citi parametri. Salīdzinot objektīvas īpašības dažādiem produktiem, patērētājs saņem pirmo iespaidu par alternatīvam.
Otrkārt, patērētājs ņem vērā produktu nozīmīgas īpašības atkarīgas no viņa viedokļa, nostājas. Tas nozīmē, ka no visām īpašībām patērētājs dod priekšroku tikai dažām. Piemēram, krāsai, izturībai, drošībai.
Treškārt, cilvēks doma par tirdzniecības marku. Dažreiz tieši tirdzniecības marka liecina par noteiktam īpašībām. Piemēram, dažas tirdzniecības markas garantē produkta kvalitāti vai otrādi.
Ceturtkārt, patērētājs ņem vērā produkta īpašību derīgums, izdevīgums, gandarījums. Patērētājs novērtē produkta īpašību kā tādu, bet gan produkta īpašību iespēju apmierināt vajadzību un velmi.
Piektkārt, alternatīvu variantu vērtēšana arī var ietekmēt patērētāju uzvedību. Piemēram, vērtējot dažādus produkta alternatīvas, cilvēks var būtiski pamainīt savus uzskatus.
Pēc tāda principa notiek alternatīvas novērtēšana pirms pirkuma. Alternatīvas novērtēšanas process ir ļoti svarīgs posms patērētāju lēmuma pieņemšanā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/993794

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties