Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pircēju rīcības modelis, faktori. Pirkšanas lēmuma pieņemšana. Dalībnieku lomas pirkšanas procesā

     

    Konspekts6 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:106287
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kāda var būt pircēja rīcība pēc pirkuma?
Pēc produkta nopirkšanas pircējs vai nu ir apmierināts vai nav apmierināts ar savu izvēli. Mārketinga darbība nekādā ziņā nebeidzas ar produkta pārdošanu. Tā, piemēram pircējs var uzzināt, ka jau pārtraukta produkta ražošana, ka tas pats produkts citur maksā lētāk. Negatīva reakcija var rasties arī produkta lietošanas laikā.
Apmierinātība (neapmierinātība) ietekmē arī nākamo pircēja rīcību. Apmierinātības gadījumā viņš iespējams, ka:
• atkātos pirkumus;
• pastāstīt citiem potenciālajiem pircējiem par gūto gandarījumu no pirkuma un vajadzības apmierināšanu.
Dažreiz labākā reklāma produktam ir tieši pircējs, kurš to lieto.
Neapmierinātības gadījumā pircējs:
• mēģinās iegūt no apkārtējiem labvēlīgu informāciju, lai novērstu diskomfortu;
• mēģinās apmainīt neveiksmīgo produktu pret citu;
• mēģinās griezties pie juristiem, uz patērētāju asociāciju pēc konsultācijām par patērētāju tiesību aizsardzību u.tml.
Spriedze, diskomforts, neapmierinātība liek pircējam meklēt iespēju atbrīvoties no tām; mārketinga speciālistiem šajā ziņā jāpalīdz, Ja pircējs cenšas novērst diskomfortu, nodot produktu atpakaļ, tad nevajadzētu iebilst. Pircējs pēc pirkuma var:
1. Atstāt produktu lietošanai sev (ģimenei):
• lietot produktu paredzētajā veidā;
• lietot produktu, atrodot jaunas iespējas;
• uzreiz nelietot, atstāt „krājumā”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1329440
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju rīcības modelis, faktori. Pirkšanas lēmuma pieņemšana. Dalībnieku lomas pirkšanas procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/106287

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties