Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:164117
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mērķis ir apmierināt klientu vajadzības un vēlmes, attiecīgi rodas nepieciešamība šīs patērētāju vēlmes un vajadzības izzināt. Tādēļ tiek pētīta patērētāju uzvedība. Kaut arī saprast cilvēku rīcību nekad nav vienkārši, tomēr klientu pētīšana sniedz ieskatu pircēju nākotnes vēlmēs un tādējādi palīdz uzņēmumam jaunu preču un pakalpojumu veidošanā un izstrādē.
Process, kura laikā patērētāji iegādājas preces, ir ļoti komplicēts, jo pastāv liels daudzums iekšēju un ārēju faktoru, kuri ietekmē pirkšanas lēmumu. Ir pieci posmi, caur kuriem iziet pircējs, lai nonāktu pie pirkšanas lēmuma pieņemšanas:
Problēmas izzināšana;
Informācijas meklēšana;
Informācijas vērtējums;
Pirkšanas lēmuma pieņemšana;
Novērtējums pēc pirkšanas izdarīšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1246771
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties