Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:388913
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kad studenta vajadzība bija apzināta, viņš saka meklēt vajadzīgo informāciju. Igoram Ozoliņam jau bija zināšanas par mobiliem telefoniem, taču viņam vajadzēja atrast papildus informāciju. Studenta vajadzība bija intensīva, tāpēc viņš uzreiz sāka aktīvus informācijas meklējumus.
Vajadzīgo informāciju Igors Ozoliņš meklēja vairākās vietās: mobilo telefonu veikalos, internetā un kursa biedru stāstos.
Students apmeklēja vairākus mobilo telefonu veikalus. Tādos veikalos viņš kārtīgi izpētīja sortimentu un cenu līmeņus. Igors Ozoliņš veltīja īpašu uzmanību dažādām tirdzniecības markām, to priekšrocībām un trūkumiem. Viņš aprunājās ar pārdevējiem-konsultantiem un uzdeva daudz jautājumu par interesējošu tematu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēja lēmuma pieņemšanas process”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/388913

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties