Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:692733
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga uzņēmumu peļņa ir atkarīga no marketinga kompānijas peļņas, no tā, kā palielinās pārdošanas. Šobrīd populāri kļūs pārdošanu automatizācija, kas pārdevējs uz vietas var atbildēt uz visiem jautājumiem, visu koriģēt, bez konsultācijas ar CEO. Tieši tāpat kā marketinga automatizācija, kad informācija līdz patērētajam nonāk nekavējoties, uzņēmums izdod informāciju un tā nekavējoties, automātiski, nonāk līdz mērķa patērētājam
Marketings nākotnē būs- tehniskās, finansēts- kāds ir ieguvumus no investīcijām, jau nākotnē pats kreatīvais domās no finanšu eksperta viedokļa, ka palielināt peļņas, kādu daļu no investīcijām varēs atgūt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Philip Kotler "Marketing"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/692733

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties