Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:647459
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumu dizains ir uzbūve vai plāns, kuru izmanto, lai vadīt mārketinga pētījumu projektus. Labi izstrādāts pētījumu dizains nodrošina efektīvu un kvalitatīvu mārketinga pētījumu projektu vadīšanu.
Pētījumu dizainam ir sekojošie uzdevumi:
noteikt vajadzīgo informāciju;
plānot pētnieciskas, aprakstošas, nejaušas pētījumu fāzes;
atzīmēt mērīšanas procesus;
izveidot un pārbaudīt aptaujas jautājumus vai citas datu vākšanas formas;
izveidot paraugu;
izstrādāt datu analīzes plānu.
Pastāv noteikta pētījumu dizaina klasifikācija. Pēc tādas klasifikācijas pētījumu dizainu var iedalīt trīs veidos:
pētnieciskais pētījums. Pētnieciskā pētījuma pamatā ir jauno ideju un uzskatu atklājums. Tāds pētījums dod pamatojumu, kas pēc tam transformējās konkrētos pētījuma objektos un metodēs, kā tos objektus izpētīt;
aprakstošais pētījums. Aprakstošais pētījums noteic biežumu, ar kuru kaut kas notiek, kā arī attiecības starp diviem mainīgiem lielumiem. Tādus pētījumus parasti virza sākotnējas hipotēzes;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1231912
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties