Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:133381
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katru preču ražotāju interesē, ka pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanas rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū, jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
Senāk, kad tirgus bija samērā vāji attīstīts, pārdevējs varēja prognozēt pircēju rīcību, pamatojoties uz savu ikdienas pieredzi. Līdz ar uzņēmumu skaita palielināšanos un specifisku tirgu rašanos, svarīgu lēmumu pieņemšana vairs nebija atkarīga no tiešajiem kontaktiem ar pircējiem. Pieaugusi pircēju rīcības izpētes nozīme.
Sakarā ar to, pirms vairāk nekā 30 gadiem sociālas uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens – patērētāju uzvedība.
Patērētāju uzvedība ir lietišķa teorētiski praktiska zinātne, kuras uzdevumi ir šādi:
• pētīt patērētāju uzvedību un lēmumu noturības psiholoģisko mehānismu;
• pētīt patērētāju rīcības aktivizāciju;
• pētīt iespējamās izmaiņas uzvedībā.
Kā katrai citai zinātnei patērētāju uzvedībai ir savs izpētes priekšmets:
• patērētāju psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms;
• tā funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana un regulēšana;
• lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1230810
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības skaidrojums mārketingā. Patērētāju uzvedības faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/133381

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties