Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:398611
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēka individuālo atšķirību kopumu sauc par personību. Personība ir ļoti svarīga, tāpēc, ka kontrolē cilvēka reakciju un attieksme pret ārējās vides faktoriem. Ar citiem vārdiem, personība veido cilvēka unikālumu un nosaka viņa uzvedību.
Personība sastāv no cilvēka individuālām atšķirībām. Sakarā ar to, ka cilvēks veic pirkumu saskaņā ar tiem, var secināt, ka personība un patērētāju uzvedība ir cieši saistīti. Tomēr, svarīgi ir zināt, ka patērētāju uzvedību diktē personība kopumā, nevis dažādas individuālas atšķirības.
Līdz ar to, ka visiem cilvēkiem ir sava personība, katrs cilvēks ir unikāls un atšķirīgs radījums. Tieši tāpēc, mārketinga speciālistiem ir grūti atrast vienu pieeju visiem cilvēkiem. Vairāki pētījumi tiek veikti ar mērķi sagrupēt personības. Rezultātā tika atrastas dažādas metodes, ka to izdarīt.
Tipiskās cilvēku psiholoģiskas atšķirības dod iespēju iedalīt intravertu un ekstravertu. Intraversijā dominē iekšējie procesi, bet ekstraversijā dominē ārējie procesi. Katrā cilvēkā ir iekļauti gan intraverts, gan ekstraverts. Atsevišķi tādi psiholoģiski tipi nevar pastāvēt. Viena vai otra tipa pazīmju pārsvars nosaka dominējušu tipu. Ir svarīgi, ka tipu veidošanās nevar būt apzināta, mērķtiecīga, jo psiholoģisku tipu cilvēks nevar regulēt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1231811
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējoši faktori un to pētīšana mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/398611

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties