Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi

     

    Konspekts3 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:204941
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Īpaši uz patēriņu ir orientējusies ASV sabiedrība, kur 70% no IKP sastāda privātais patēriņš (Vācijā 59%, Latvijā 64,5% 2008. gadā). Amerika ir tā valsts, kuru jau paaudzēm ilgi rotā kilometriem garās iepirkšanās ielas, milzīgi tirdzniecības centri un agresīva reklāma. Kā viens no agresīvas reklāmas piemēriem ir tā saucamie billboard, kas Amerikas lielpilsētās ir ļoti izplatīti. Lieli, stacionāri reklāmas stendi rotā ēku sienas pilsētās, bet laukos - pakalnus gar galvenajiem autoceļiem. Daudzi tos uzskata par vides piesārņojumu un nevēlamu ikvienam piederošās publiskās telpas komercializāciju. Citus bieži vien jautrie ziņojumi uz lielajiem ekrāniem izklaidē. Vecie, līmētie plakāti drīz vien kļūs par pagātni. Tos pakāpeniski aizvieto kustīgo attēlu sērijas uz milzīgiem, tīklā saslēgtiem digitāliem ekrāniem, ko vada centrālais dators. Piemēram, reklāmas metro (un arī piepilsētas vilcienos vai taksometros) var mainīties gan reizi 14 dienās, gan ik pēc 15 sekundēm.
Krievijā ļoti liela nozīme ir sociālajiem tīkliem, tādēļ arī mārketinga speciālistiem ieteicams pievērst tiem pastiprinātu uzmanību. Portāls kontakti.ru ir vienlīdzīgs amerikāņu portālam facebook.com un pat dažās jomās to apsteidz. Šīs portāls ir izdevīgs uzņēmumiem, tajā ir iespējams izveidot savu lapu un tādējādi ziņot auditorijai par jaunumiem, akcijām un tamlīdzīgi. Ja tiek aptverta ļoti liela auditorija, ir daudz dažāda veida preces un pakalpojumi, tad uz doto brīdi SNG teritorijā nav efektīvāka mārketinga instrumenta kā konteksta reklāma portālā kontakti.ru, jo kontakti.ru datu bāzē var atrast plašu informāciju par portāla lietotājiem, viņu datus, ko var izmantot integrētajās reklāmās. Ja ir nepieciešams aptvert šaurāku mērķauditoriju, tad ieteicams izmantot mail.ru mājaslapu un tajā izvietot reklāmu. Uz auditoriju, kas vecāka par 30 gadiem vislabāk darbojas portālā odnoklasniki.ru izvietotā reklāma.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1327965
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/204941

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties