Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:556331
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Virzīšana šim veikalam ir minimāla salīdzinot ar Superlats veikalu, tas ir nekādu reklāmas bukletu, nekādas reklāmas uz tramvajiem. Vienīgā pieejamā reklāma ir bijusi pa TV un tā bija ļoti īsu brīdi un nepiesaistoša, kā arī internetā. Eurocity tā pat kā Superlata veikalam ir izveidota mājas lapa, kur var apskatīt visu pieejamo preci, kas ir plus abiem diviem, jo patērētājs pirms dodas uz veikalu var aplūkot ka sir veikalā, kādas ir akcijas, kur tas atrodas utt.

Kopsavilkums.
Ņemot vērā ka Superlats veikals darbojas samērā nesen, tas ir ieguvis lielu popularitāti un ir samērā plaši attīstījies. Patērētājs to ir iecienījis un arī iepērkas tur, kaut arī ir uzradušies daudz jaunu konkurentu tik un tā Superlats ir līdera pozīcijās gan ar savui piedāvāto preces klāstu, gan arī ar apkalpošanu un pēc veikalu atrašanās vietas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties