Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:509741
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ja vadītājs vēlas izpildīt savus pienākumus pilnībā un tādējādi nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu un veiksmīgu darbību nākotnē, viņam ir rūpīgi jāuzrauga tā darbības vide. Šāda kontrole un analīze ir būtiska, ja firma vēlas paredzēt izmaiņas un pārvērst tās par priekšrocībām, par mārketinga iespējām tā vietā, lai šīs izmaiņas pārsteigtu firmu nesagatavotu. Duglas Brovnlijs ir izdalījis šekojošus ieguvumus no mārketinga vides vērtējuma:
1. Pieaug vadītāju sapratne par gaidāmajām izmaiņām.
2. Paaugstinās stratēģiskās plānošanas un lēmumu pieņemšanas efektivitāte.
3. Lielāka efektivitāte valdības un likumdošanas jautājumos.
4. Informatīvāka un vērtīgāka industrijas un tirgus analīze.
5. Uzlabojas ārzemju biznesa sasniegumi.
6. Uzlabojumi resursu asignējumā.
7. Efektīvāka kompānijas politikas parādīšanās publiskajā forumā.
Mārketinga kompleksa elementi ar pircēju izdevīgumu un gandarījumu ir saistīti tādā ziņā, ka ja kaut viens no šiem elementiem iztrūks vai nebūs pircējam pieņemams, pircējs jutīsies apgrūtināts. Ja produkta cena būs pa augstu, pircējam būs jāiztiek ar mazāku produkta daudzumu, tādējādi pilnībā neapmierinot savas vajadzības. Ja problēmas būs ar produkta izplatīšanu, tad vai nu pircējam būs jāmeklē produkts, jo tas nebūs pieejams tirdzniecības vietās, vai arī tirdzniecības vietā nonāks nekvalitatīvs produkts, kas neatbildīs pircēja vēlmēm. Tāpat arī bez produkta reklāmas kampaņām cilvēki neuzzinās par tā esamību. Ja produkts netiks ražots atbilstoši mārketinga pētījumos iegūtajiem datiem, patērētājiem viņš nepatiks, nebūs ērts vai arī vajadzīgs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1327959
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/509741

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties