Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:455113
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mērķis2: mārketinga mērķis ir ietekmēt ražošanas apjomu, stimulēt saražoto produktu pārdošanu, vislabāk to būtu segmentējot tirgu katram indivīda vajadzībām.
Pircēja mērķis tirgū: 1.pietiekami plaša preču izvēle, 2. Produkta raksturlielumi(piem., ledusskapis),3. Cena, kurai jābūt atbilstošai kvalitātei. 4. Ražotāja garantija.
Produkta garantijas: 1. Ko dod ražotājs, 2. Veikala garantija,3. Patērētāju aizsardzības garantija, 4. Garantija un pakalpošana, 5. Pārdevēja interesēm jābūt pakļautām pircēja interesēm.
Tirgzinības veidi pieprasījuma gadījumā:
1.Stimulējošais mārketings-tiek izmantots, ja kādai precei tirgū trūkst pieprasījuma. Risinājums: 1. tuvināt preci patērētājam,2. labāk izvietot preci dažādos tirgos, 3. izplatīt info. par preci.
2. Konversiālais-tiek izmantots, ja precēm un pak. ir negatīvs pieprasījums, t.i., patērētāji šīs preces un pak. neatzīst un noraida.Cēloņi:1. preci lietot aizliedz nacionālās paražas vai reliģija. 2. tirgū ir cits labs aizstājējs. Risinājums: 1.cēloņu analīze,2. darbības taktikas izstrādāšana, 3. stratēģijas noteikšana iedarbībai uz pieprasīj.
3. Attīstošais mārketings: 1. uz ražošanas attīstību vērstais mārketings: preces pieprasījums tikai veidojas. Patērētājam ir vajadzība pēc kādām noteiktām precēm, bet ražotāji vēl šīs preces nepiedāvā. Uzdevums: pārvērst potenciālo pieprasījumu reālā pieprasījumā.2. Uz patērētāju vērstai mārketings: tirgū novērojams jauns pieprasījums.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/455113

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties