Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:476223
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šās metodes labā parasti izvirza divus argumentus. Pirmā būtība ar tā, ka konkurentu izmaksas atspoguļo it kā kolektīvo pieredzi. Otrā – tā, ka aptuvena līdzsvara uzturēšana ar konkurentiem palīdz novērst „reklāmas karus”.
Nav ieteicams aizrauties ar šo metodi, jo nav pamata pārliecībai, ka konkurenti lieto optimālo reklāmas izmaksu aprēķināšanas paņēmienus. Katra uzņēmuma resursi, stāvoklis un mērķi tirgū, iespējas un reputācija ir tik atšķirīgi, ka nez vai būtu pareizi kopēt to reklāmdarbības pieredzi.
Metode „mērķi-uzdevumi”. Šī metode paredz reklāmas budžeta plānošanu pa posmiem:
1. precīza reklāmas mērķa formulēšana;
2. to uzdevumu noteikšana, kuri jāatrisina, lai sasniegtu šos mērķus;
3. katra uzdevuma risināšanai nepieciešamo izmaksu noteikšana;
4. kopējo reklāmas izmaksu aprēķināšana.
Šo metodi praksē lieto samērā plaši, jo tai ir viena liela priekšrocība: menedžeriem, mārketinga speciālistiem nepieciešams pamatot izmaksu, potenciālo pircēju skaitu un citu faktoru saistību.
Taču arī šai metodei ir trūkumi. Galvenais no tiem ir šāds: minētā metode nesatur norādes par pašu mērķu izvēles kritērijiem, jo tos dažreiz patvaļīgi izvirza menedžeris, vadoties pēc intuīcijas, pieredzes, vēlmēm. Tāpēc nav iespējami noteikt, vai mērķi attaisno tās izmaksas, kādas prasa to īstenošana.6

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1307504
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/476223

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties