Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:513745
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Faktori, kas jāievēro, izvēloties mārketinga stratēģiju mērķtirgū
• Resursu pietiekamība. Ja resursi ir ierobežoti labāk izvēlēties koncentrēto mārketingu;
• Produkta viendabīgums. Viendabīgam produktam vairāk piemērots nediferencētais mārketings, toties daudzveidīga sortimenta produktiem labāk noder diferencētais un koncentrētais mārketings;
• Produkta dzīves cikls. Ja uzņēmums ieiet tirgū ar jaunu produktu, piemērotāks ir nediferencētais vai koncentrētais mārketings, turpretī, realizējot produktu brieduma stadijā, vēlams lietot diferencēto mārketingu;
• Tirgus viendabīgums. Ja pircējiem ir izsmalcināta gaume un vēlmes, kā arī noteiktos periodos tie pērk vienādu daudzumu preču un reaģē uz vienādiem mārketinga stimuliem, tad, jāorientējas uz nediferencēto mārketingu, pretējā gadījumā jāpiemēro cita stratēģija;
• Konkurenta mārketinga stratēģija. Ja konkurenti praktizē aktīvu segmentēšanu, tad nediferencētais mārketings nav piemērots, bet var mēģināt koncentrēties kādā lielajā segmentā. Ja konkurents darbojas masu patērētāju labā, tad uzņēmumam lietderīgi izmantot diferencēto mārketingu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,66 €
Materiālu komplekts Nr. 1333967
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģija mērķtirgū. Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/513745

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties