Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:617964
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības mainīgajā vidē pastāv dažādi faktori, kas nosaka uzņēmuma darbības veiksmīgumu vai neveiksmīgumu. Ja šie faktori un ar tiem saistītie riski un iespējas nav pilnvērtīgi izanalizētas, uzņēmumam ir krietni grūtāk veiksmīgi darboties ilgtermiņā. Šie faktori ietekmē arī uzņēmuma mārketinga darbību, un, lai tie negatīvi neietekmētu uzņēmumu, ar mārketinga pētījumu palīdzību laicīgi jānosaka mārketinga iespējas un problēmas, jānovērtē mārketinga pasākumi un problēmas. Tāpat mārketinga pētījumi sniedz iespēju novērtēt mārketinga rezultātus un, vadoties no vērtējuma, nākotnē pilnveidot mārketinga procesu.
Pēc metodoloģiskā iedalījuma mārketinga pētījumos tiek izmantotas divu veidu mārketinga pētījuma metodes – balstītās uz iztaujāšanu un balstītās uz novērojumiem. Pie pirmās grupas metodēm pieskaitāmās metodes: fokuss- grupa, intervija, aptauja, anketēšana . …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1317832
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties