Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:219239
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vairums reklāmu iedarbojas uz cilvēka zemapziņu. Bieži vien cilvēki pazīst produkta zīmolu un var daudz ko pastāstīt par to, bet nespēj atcerēties, kur tieši redzējuši produkta reklāmu. Reklāma paredzēta lielam cilvēku skaitam, tāpēc tai jābūt skaidri saprotamai lielai cilvēku auditorijai.
Reklāmas ir paredzētas dažādiem mērķiem, tāpēc ir divu veidu reklāmas: produkta reklāma un institucionālā reklāma. Tie atšķiras pēc tā, vai reklāmas mērķis ir saņemt pircēju tūlītējo reakciju vai ietekmēt pirkšanas reakciju nākotnē.
Produktu reklāma orientēta uz preču vai pakalpojuma pārdošanu, un tai ir trīs formas:
1) Inovatīva (vai informatīva)
2) Pārliecinošā
3) Atgādinājuma.
Inovāciju reklāma stāsta cilvēkiem par produktu, ko spēj izdarīt šīs produkts, un kur to var atrast. Galvenais šīs reklāmas mērķis ir informēt mērķtirgu. Informatīva reklāmai jābūt interesantai, pārliecinošai un efektīvai.
Reklāma, kas veicina noteiktā zīmola īpašības un priekšrocības ir pārliecinošā reklāma. Šīs reklāmas mērķis ir pārliecināt mērķtirgu izvēlēties tieši šo zīmolu, nevis konkurentu. Bieži tādas reklāmas ir salīdzinošas reklāmas, kas parāda viena zīmola stipras puses, salīdzinājuma ar konkurenta zīmolu.
Atgādinājuma reklāma paredzēta, lai pastiprināt iepriekšējas zināšanas par produktu. Atgādinājuma reklāma ir piemērota tiem produktiem, kas jau ir labi atpazīstami.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepcijas īpatnības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/219239

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties