Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:432319
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt V. Praude neizdala atsevišķi vēl attiecību koncepciju, minot tikai piecas alternatīvās mārketinga koncepcijas.
Produkta koncepcija ietver domu, ka patērētājiem ir nepieciešamība pēc kvalitatīviem produktiem, kamēr ražošanas koncepcija uzskata, ka patērētājiem ir nepieciešami plaši pieejami produkti, ko tie var atļauties. Savukārt pārdošanas koncepcija saistās ar viedokli, ka pircēji pirks tikai tad, ja uz tiem tiks izdarīts spiediens, tātad nav būtiska ne cena, ne kvalitāte, bet gan tas, cik agresīva būs bijusi pārdošana un izplatīšana. Klientu/ pircēju/ patērētāju koncepcija balstās uz spēju pielāgot savus piedāvājumus un aktivitātes individuālajiem patērētājiem. Šo koncepciju papildina sociālā mārketinga koncepcija, kura uzsvaru liek uz vienlaicīgu patērētāju un sabiedrības labklājību. Savukārt attiecību koncepcijas galvenais uzdevums ir noskaidrot, kuri ir tie klienti, kuri varētu būt uzņēmuma uzticamākie klienti savas dzīves laikā.
Viens no mārketinga pamatelementiem ir tirgus, kas sevī ietver tādus elementus kā pārdevēji, pircēji, produkti un pārdošanas vieta. Tāpēc tirgu var definēt kā esošo un potenciālo pircēju un pārdevēju kopumu, kas noteiktā laikā un vietā pieprasa un piedāvā produktus. Tomēr mūsdienās tirgu vairs nevar raksturot kā vienu konkrētu vietu, kur pulcējas pircēji un pārdevēji, jo, pateicoties moderniem sakaru tīkliem un transportam, tas ir kļuvis relatīvs. Jo ir zudusi nepieciešamība pēc tieša kontakta starp pircēju, kas vēlas attiecīgo produkciju nopirkt un pārdevēju, kas savukārt to vēlas pārdot. Bet, kā uzsver V. Praude, nepietiek palaist plašsaziņas līdzekļos kvalitatīvu reklāmu, lai pircējs pats atradīs ceļu pie attiecīgā produkta. Lai tiktu veicināta tirdzniecība, kā produktam, tā servisam ir jābūt augstā līmenī, pieejamam un atpazīstamam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga jēdziens, pamatelementi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/432319

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties