Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:922399
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv piecas alternatīvas koncepcijas, uz kuru pamata organizācijas veic savu mārketinga darbību.
Pirmā ir produkcijas koncepcija, kura paredz, ka pircējs priekšroku dod plaši pieejamai produkcijai par zemām un mērenām cenām. Uz produkciju orientētas organizācijas vadība darbību virza uz ražošanas efektivitātes un produktu sadales sistēmas pilnveidošanu.
Pieņēmums, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamai produkcijai par zemu cenu, pamatojas vismaz uz divām situācijām. Pirmkārt, uz situāciju, kad pieprasījums pēc attiecīgās produkcijas pārsniedz piedāvājumu, tāpēc pircējs ir ieinteresēts to pirkt. Otrkārt, uz situāciju, kad produkcijas vienības cena ir augsta un to var pazemināt, ceļot darba ražīgumu un pēc tam paplašinot tirgu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/922399

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties