Uzdevuma nosacījumi:
1) Veido mārketinga materiālus (vizuālie materiāli, audio, video u. tml.), kuros izmantoti zīmola grāmatā iekļautie elementi, kā arī izstrādāt mārketinga kampaņu vienas nedēļas ietvaros, paredzot mērķauditorijai piemērotāko komunikācijas kanālu izmantošanu un aprēķini kampaņas izmaksas.
Lai veiktu šo darbu, man vispirms ir jāsaprot mārketinga plāna mērķi un uzdevumi.
Mārketinga uzdevumi izskatās šādi:
1) Izstrādāt stratēģisko attīstības plānu un rīkoties saskaņā ar to.
2) Pastāvīgi pētīt auditorijas noskaņojumu un tās produktus, uzlabojot to atbilstoši pieprasījumam.
3) Izpētiet tirgu un konkurentus.
4) Optimizējiet produktu līniju un paredziet tās izmaiņas tuvākajā nākotnē.
5) Reklamējiet savus pakalpojumus un produktus, vienlaikus pētot mārketinga tendences un strādājot pie uzņēmuma iekšējā PR darbinieku vidū.…