Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:898734
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi jāformulē orientējoties uz peļņas palielināšanu, tirgus daļas palielināšanu un attīstības tempu palielināšanu. Atsevišķu darbības virzienu mērķus varētu formulēt šādi:
klientu apkalpošanas mērķi: uzlabot klientu profesionālo apkalpošanu; minimizēt kļūdu skaitu, kas veidojas pasūtījumu pieņemšanas un apstrādes procesā utt.;
personāla mērķi: samazināt darbaspēka mainību; paaugstināt darbinieku motivāciju; paaugstināt darbinieku kompetenci utt.;
finanšu mērķi: palielināt peļņu; palielināt apgrozījumu; piesaistīt investoru finanšu līdzekļus utt.;
mārketinga darbības mērķi: palielināt piedāvāto specifisko pakalpojumu skaitu; uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti; paaugstināt klientu apmierinātības līmeni; paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju utt.;
mārketinga kompleksa elementu mērķi: paplašināt preču sortimentu; palielināt ekskluzīvu preču piedāvājumu; atvērt jaunu tirdzniecības salonu; noteikt konkurētspējīgas cenas; uzlabot virzības pasākumu plānošanu, organizēšanu un koordinēšanu; veicināt uzņēmuma pozitīva tēla veidošanos klientu apziņā utt.;
loģistikas mērķi: sniegt klientiem maksimālu kopējo derīgumu, saglabājot minimālas izmaksas; ar minimālām kopējām izmaksām paaugstināt sniegto pakalpojumu kvalitāti; uzlabot informācijas apmaiņu uzņēmuma iekšienē; sekmēt informācijas plūsmu optimizēšanu visā loģistikas ķēdē; nodrošināt iespējami ātru pasūtījumu izpildi (ar minimālām izmaksām); turpināt stabilu un uzticamu sadarbības partneru izvēli; izvēlēties lētus un uzticamus transportētājus; nodrošināt ilgtermiņa sadarbību ar piegādātājiem utt.
Katrs loģistikas ķēdes dalībnieks pilda tam uzticētās funkcijas. Iedala loģistikas elementārās un kompleksās funkcijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1232618
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Loģistika un tās lietošana uzņēmumos un ekonomiskajās sistēmās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/898734

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties