Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumu ietvaros

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:611967
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzraudzīt speciālistus nozīme pārliecināties, ka datu vākšana notiek pareizi. Uzraudzība ietver kvalitātes kontroli, labojumus, paraugu kontroli, krāpšanas kontroli un centrālā ofisa kontroli.
Kvalitātes kontrole pārbauda, vai datu vākšanas speciālisti izpilda savu darbu pareizi. Gadījumā, ja paradās kādas problēmas, tos vajag apspriest un nepieciešamības gadījumā veikt papildus apmācību. Lai labāk saprast intervētāju problēmas, uzraugam vajag pašam veikt interviju un pārliecināties, ka visi jautājumi atbild prasībām.
Ļoti svarīga ir paraugu kontrole. Tāda kontrole pārbauda, vai intervētājs vada interviju pēc parauga. Lai veikt paraugu kontroli, uzraugam ir nepieciešams atzīmēt, cik telefona zvanus, atteikumus, gatavas intervijas bija katram intervētājam dienas laikā.
Krāpšanas kontrole ir vajadzīga, tāpēc, ka intervētājs var falsificēt daļu no jautājumiem vai pierakstīt viltotas atbildes. Intervētājs var arī nesatikties ar respondentu un falsificēt visas atbildes. Krāpšanu var samazināt ar piemērotu apmācību, uzraudzību un pētījuma apstiprināšanu.
Centrālā ofisā visi iepriekš minētie uzraudzības veidi tiek apkopoti, kā arī cita svarīga kontrole tiek veikta.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1231913
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumu ietvaros”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/611967

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties