Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:803646
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

8. Mārketinga informācijas sistēmas nozīme kultūras organizācijas mārketingā.
Mērķi – definēt iekšējos datu avotus, izvirzīt un pētīt sekundāros datu avotus, definēt un analizēt galvenos primāros datu avotus, apspriest galvenās datu vākšanas metodes, aprakstīt jebkurā pētījumā veicamos soļus.
Mārketinga informācijas sistēma – MIS – ir mārketinga procesa pamats, jo tā nodrošina nepieciešamo informāciju saprātīgu lēmumu pieņemšanai. MIS izmanto 3 datu veidus – iekšējos, sekundāros un primāros.
Iekšējie dati ir visas kompanjas ietvaros iegūstamā informācija (pārdošanas un finanšu atskaites).
Sekundāros datus atskaišu veidā publicē publiskas vai privātas organizācijas ar speciālu izdevumu vai bibliotēku sistēmas palīdzību.
Primāros datus iegūst nepastarpināti no patērētāja, šo informāciju parasti vāc ar tirgus izpētes, aptauju, pārskatu vai biznesa pētījumu palīdzību. Kompānija var veikt to pati vai arī nolīgt specializētu firmu šim darbam. Izdala zondāžas tipa pētījumus, aprakstošo pētījumu un kauzālo (cēlonisko) pētījumu.

9. Anketas sastādīšanas un izvērtēšanas pamatprincipi.
Anketēšana – rakstiska aptaujas forma, kas dod iespēju aptaujāt lielu respondentu skaitu īsā periodā. Ticamība atkarīga no izlases reprezentatīves. Ar anketēšanu var noskaidrot aptaujājamo rīcību pagātnē, attieksmi un motīvus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1245319
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/803646

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties