Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:200331
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Modeļa mīnusi:
-Modelis pieņem noteiktu situācijas stāvokli, un tas nav piemērots pārmaiņu situācijā esošām nozarēm.
-Analīze ir reaktīva un neietver citas perspektīvas, piemēram, uz resursiem balstītu pieeju, saskaņā ar kuru organizācijas var pārveidot nozari, balstoties uz esošajām pamatkompetencēm un iekšējo gribasspēku.
-Analīze balstās uz pieņēmumu, ka uzņēmumi cīnās tikai par konkurētspējas priekšrocībām salīdzinājumā ar to konkurentiem, un izslēdz citas motivācijas.
-Pircēji, piegādātāji un (jauni) konkurenti tiek uzskatīti par savstarpēji nesaistītiem un nedarbojas tīklojumos ārpus aplūkotās nozares robežām.

Konkurentu stratēģiskā grupa ir konkrētā nozarē konkurējošo firmu kopums, kurām ir līdzīgas pazīmes. Šīs pazīmes var būt: līdzīgas konkurences stratēģijas, vienādas pozīcijas tirgū, līdzīgas preces, izplatīšanas kanāli, serviss un citi mārketinga elementi.
Izveidot stratēģisko grupu nozīmē noteikt barjeras, kuras atšķir vienu grupu no citas. Šīs barjeras var būt uzņēmumu izmērs, produktu diferenciācija, specializēts darbaspēks, unikālas tehnoloģijas, patentu pieejamība utt.
Firmas no viena stratēģiskās grupas ir vērienīgāki konkurenti, nekā tās firmas, kas ir dažādās grupās. Parasti sīvā konkurence notiek grupas iekšienē. Firmām, kas ir dažādās stratēģiskās grupās būs atšķirīgas konkurētspējīgās priekšrocības un potenciālā rentabilitāte. Stratēģisko grupu skaita pieaugums nozarē var palielināt konkurenci.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/200331

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties