Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:569822
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finanšu resursus. Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar citiem patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem1. Ideāla konkurence ir tad, kad tirgū firmai nav izvēles kā tikai pieņemt cenu, kas ir piedāvāta2. Pastāv šādi konkurences veidi: pilnīgā konkurence; monopols un monopsons; oligopols un oligopsons; monopolistiskā konkurence. Kritēriji, pēc kādiem iedala šos konkurences veidus: pirmkārt, tā ir iespēja ietekmēt tirgu, praktiski tirgus cenas, par kurām firma realizē savi produkciju. Interesanta ir šāda sakarība: jo mazākā mērā firma spēj regulēt tirgu, kurā tā darbojas, jo konkurences spējīgāks ir šāds tirgus; otrkārt, tas ir pārdevēju skaits, kas darbojas tirgū. Treškārt, pircēju skaits tirgū; ceturtkārt, tas ir realizējamās produkcijas veids; piektkārt, tie ir nosacījumi iekļūšanai kādā nozarē; sestkārt, tie ir ārpuscenas konkurences apmēri; dažkārt piemin arī iespēju saņemt nepieciešamo tirgus un tehnisko informāciju3.
Pilnīgā konkurence. Tai nepieciešams liels skaits uzņēmumu, kas piedāvā šajā tirgū galvenokārt vienveidīgu produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,93 €
Materiālu komplekts Nr. 1239570
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/569822

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties