Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:912988
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ekonomikā katra firma darbojas konkurences apstākļos. Ir svarīgi rūpīgi izpētīt un izanalizēt konkurences vidi, kurā darbojas attiecīgā firma. Konkurences vide satur faktorus, kas ir būtiski katram uzņēmumam attiecīgajā nozarē. Konkurences vides analīze katram uzņēmuma ir tieši saistīta ar konkurences novērtēšanu attiecīgajā nozarē.
Konkurence ir uzņēmuma stratēģija un ekonomiski patstāvīgu uzņēmumu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējās preču apgrozības apstākļus un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam.
Konkurence ir ekonomiska sacensība, sarežģīts ekonomiskās uzvedības mehānisms starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem, kas sacenšas viena veida vai aizstājamu precu ražošanā vai realizācijā.1 Tās aptver attiecības starp uzņēmējiem un patērētājiem. Valstīs, kur ir tirgus ekonomika, strīdas par cenas ,kvalitāti beidzās patērētāju labā, bet patērētājus arī var uzspiest pirkt kādu preci.
Konkurence:
sekmē preču un pakalpojumu daudzveidības un kvalitātes paaugstināšanu
veicina izmaksu samazināšanos un nodrošina resursu efektīvu izmantošanu
stimulē jauninājumu ieviešanu ražošanā
konkurence nodrošina zemāko iespējamo cenu, patērētājs tādējādi nokļūst pie brīviem naudas līdzekļiem
konkurence nodrošina taisnīgumu. Neefektīvi tirgus dalībnieki tiek „izmesti” no tirgus, kamēr efektīvi un ilgtermiņā domājoši dalībnieki gūst peļņu
konkurence nodrošina rīcības brīvību. Pircējs ir brīvs savā izvēlē. Uzņēmējs var brīvi organizēt savu komercdarbību.2
Cenu konkurence – konkurences izplatītākā forma. Firmas cenšas, ņemot vērā citu tirgus dalībnieku piedāvātās cenas, savas cenas noteikt pēc iespējas zemākas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1138646
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/912988

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties