Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:330269
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās konkurence ir ne tikai asa, bet ar katru gadu arvien pieaugoša. Daudzi ASV, Eiropas un Japānas uzņēmumi izvieto produkciju valstīs ar lētākām izmaksām, tirgū ieviešot lētākas preces. Tādējādi pašlaik izveidojusies situācija, kurā vairāk nekā jebkad uzņēmumiem ir svarīgi izpētīt konkurenci no tirgus un nozares perspektīvas. Konkurence ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa, kuras galvenais stimuls attīstīt ražošanu, efektīvi saimniekot un tirgus dalībnieku ekonomiskā uzvedība ir organizatoriski saistīta ar konkurenci. Uzņēmumu konkurence ļauj patērētājam izvēlēties labāko un lētāko produkciju. Turklāt patērētājs ir aicināts uzticēties uzņēmēju un ražotāju labajiem nodomiem un mērķim – pēc iespējas labāk un pilnīgāk apmierināt patērētāju vajadzības pēc kvalitatīvas preces. Konkurences spēks saistās ar ekonomisko piespiešanu, kas liek iesaistīties cīņā par visaugstāko efektivitāti. Konkurence ir brīva no administratīviem žņaugiem, detalizētiem priekšrakstiem, bet tas nenozīmē, ka konkurence var ignorēt valsts likumdošanu, obligātus valsts apstiprinātus noteikumus un, pirmkārt, likumus konkurences jomā.1
Analizējot konkurenci, Mihaels Porters ir noteicis piecus faktorus, kas nosaka tirgum vai tirgus segmentam raksturīgo ilgtermiņa pievilcīgumu: konkurentu nozarē, iespējamie jaunpienācēji, aizvietotāji, pircēji un iegādātāji:
• intensīvas sāncensības draudi segmentā. Segments ir nepievilcīgs, ja tas jau ietver daudzus spēcīgus vai agresīvus konkurentus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1135753
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/330269

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties