Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:650142
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4) Secinājumi:
1.Secinājumi ir tādi , kā šis raidījums cilvēkiem ir svarīgs, jo cilvēki vēlas uzināt kas ir noticis pa dienu.
2.Raidījums sasniedz plašu mērķauditoriju sākot ar skolēniem līdz pat pensionāriem. Raidījums ir atpazīstams.
3. Katru vakaru degpunktu skatās 200 000 cilvēku. Un tas liecina, ka cilvēkus nelaimes piesaista, lai cik dīvaini tas neliktos.
4. No raidījuma sniegtās informācijas cilvēki var mācīties. Tāpēc paša raidījuma devīze ir "lai tā nenotiktu"

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1316965
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas modeļu izvērtējums TV pārraidē "Degpunkts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/650142

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties