Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:634206
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā panākt klientu lojalitāti?
Klientu atgriešanos nenosaka tikai klientu apmierinātības līmenis, tas nenozīmē klientu atgriezties, tas nav tikai izturēšanās veids pret klientiem. Tās pamatā parasti ir klienta apmierinātība ar iepriekš patērētajiem produktiem vai pakalpojumiem. Lojalitāte nosaka to, cik ilgi pastāvēs tieši šis konkrētais uzņēmums, jo uzņēmuma darbība ir atkarīga no klientu lojalitātes. Ir daudz veidu kā panākt tieši klienta uzticību. Šajā jautājumā iedalās četras klienta uzticības fāzes:
1. Izziņas lojalitāte, jeb pirmā pakāpe, zīmola vai pakalpojuma izvēle - Tas notiek tad, kad uzņēmuma konkrētais klients izvēlas šo uzņēmumu vienas vai vairākas preces, pakalpojuma dēļ, jo viņš ir uzticīgs tieši šim konkrētajam piedāvājumam. Pastāv garantija, ka viņš arī turpmāk iegriezīsies tieši šajā uzņēmumā ar vēmi saņemt šo konkrēto preci, taču, ja gadās arī konkurenti, tad viņš izvēlēsies to, kur cenas būs zemākas vai kvalitāte augstāka, tāpēc būtiski būtu izpētīt cenas šai noteiktai precei vai pakalpojumam, veidojot vienu konkrētu cenu sistēmu.
2. Emocionālā lojalitāte (sākas patiesā lojalitāte) - Klienta apmierinātība ar noteikta uzņēmuma darbību. Tā ir daudz spēcīgāka un ilgstošāka. Šāds klients cenšas saglabāt savas attiecības ar zīmolu ilgstoši, jo uztver tās kā vērtīgas. Šādi klienti ieteiks šo uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu citiem un turpmāk aizstāvēs savu izvēli citu priekšā, uzstājot, ka viņi ir izvēlējušies labāko produktu vai pakalpojumu

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas jautājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/634206

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties